Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
filmmusik
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ayreon" data-source="post: 9534" data-attributes="member: 15062"><p>Det var ett tag sedan jag såg den. Jag brukar bland ihop 1,2&3:an.</p><p>Trean är väl den när han lili eller vem det är går baklänges i en korridor och släpper lite allehanda skidutrustning. Du vet säkert.</p><p>Jo, musiken är noga utvald. Jag kommer ihåg en del. Bla självklart Refused med "Rather be dead", "Beauty" och klart bästa "New noise". Teddybears sthlm "Backbite", Antiloop "Intro", Blacknuss, Broder daniel. Äh det är en hel del. Föresten så står väl Låtarna och gruppen på filmen i nederkant. Men om du inte har filmen så kan det ju vara lite svårare. Men de flesta artisterna kommer i varje fall ifrån BHR eller Epitaph. Skriv till min sida alltså, Slalomon i vilken scen gruppen är med i så kanske jag kan hjälpa dig. Vilken genre vore också bra. tex Hardcore punk. Jag är expert på ume musik. Skriv gärna. Jag svarar. Hejs</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ayreon, post: 9534, member: 15062"] Det var ett tag sedan jag såg den. Jag brukar bland ihop 1,2&3:an. Trean är väl den när han lili eller vem det är går baklänges i en korridor och släpper lite allehanda skidutrustning. Du vet säkert. Jo, musiken är noga utvald. Jag kommer ihåg en del. Bla självklart Refused med "Rather be dead", "Beauty" och klart bästa "New noise". Teddybears sthlm "Backbite", Antiloop "Intro", Blacknuss, Broder daniel. Äh det är en hel del. Föresten så står väl Låtarna och gruppen på filmen i nederkant. Men om du inte har filmen så kan det ju vara lite svårare. Men de flesta artisterna kommer i varje fall ifrån BHR eller Epitaph. Skriv till min sida alltså, Slalomon i vilken scen gruppen är med i så kanske jag kan hjälpa dig. Vilken genre vore också bra. tex Hardcore punk. Jag är expert på ume musik. Skriv gärna. Jag svarar. Hejs [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
filmmusik
Tillbaka
Topp