Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
filmredigerings programm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kimaeh" data-source="post: 161732" data-attributes="member: 40774"><p>Adobe Premier är som sagt det bästa programmet. Det beror på vad du ska ha det till ekorren, seriös filmning och klippning skulle jag rekomendera Premier men Vegas funkar utan tvekan om du bara vill klippa filmen och inte använda så mycket effekter vilket kan förstöra mycket av en film, men det beror på sammanhanget i filmen. Som sagt Vegas skulle jag kunna rekomendera, där kan du även lägga till en massa B-effekter som är hlet okej. Men är det för ett mer seriösare bruk så ska du absolut skaffa dig Adobe Premier vilket jag använde på skolan. Är mycket lätt att lära sig dem enklaste sakerna som att klippa,lägga till små effekter, men sedan lär man sig ju eftersom när tiden går och du har hållt på med det ett tag. </p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kimaeh, post: 161732, member: 40774"] Adobe Premier är som sagt det bästa programmet. Det beror på vad du ska ha det till ekorren, seriös filmning och klippning skulle jag rekomendera Premier men Vegas funkar utan tvekan om du bara vill klippa filmen och inte använda så mycket effekter vilket kan förstöra mycket av en film, men det beror på sammanhanget i filmen. Som sagt Vegas skulle jag kunna rekomendera, där kan du även lägga till en massa B-effekter som är hlet okej. Men är det för ett mer seriösare bruk så ska du absolut skaffa dig Adobe Premier vilket jag använde på skolan. Är mycket lätt att lära sig dem enklaste sakerna som att klippa,lägga till små effekter, men sedan lär man sig ju eftersom när tiden går och du har hållt på med det ett tag. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
filmredigerings programm?
Tillbaka
Topp