Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Filmtips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="superunknown" data-source="post: 490573" data-attributes="member: 61590"><p>Alltid stabil filmning</p><p>stor variation av filmning, kran, dolly, head-cam, lead-cam, follow-cam, stativ, skylift.</p><p>skönt väder, sköna miljöer, feutures som sticker ut, egenbyggda bra shapade features som bara syns i just din film och ingen annan stans.</p><p>sköna färger, färgkorrigering som passar stämningen i delen.</p><p>bra musik, bra variation och som passar alla åkare egna åkstil.</p><p>mestadels filmning i realtime, delvis slowmotion och några speciella klipp med höghastighetskamera.</p><p></p><p>jag skulle försöka undvika kända åkare och köra med upcoming stars istället. roligare att kolla på och det är oftast de som köttar mest för att få bli kända.</p><p></p><p>allt det med en skön och rolig redigering som sticker ut ifrån de andra företagen.</p><p></p><p>några som lyckats bra med de flesta punkterna tycker jag är rage films med filmen enjoy.</p><p>sjukt jävla bra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superunknown, post: 490573, member: 61590"] Alltid stabil filmning stor variation av filmning, kran, dolly, head-cam, lead-cam, follow-cam, stativ, skylift. skönt väder, sköna miljöer, feutures som sticker ut, egenbyggda bra shapade features som bara syns i just din film och ingen annan stans. sköna färger, färgkorrigering som passar stämningen i delen. bra musik, bra variation och som passar alla åkare egna åkstil. mestadels filmning i realtime, delvis slowmotion och några speciella klipp med höghastighetskamera. jag skulle försöka undvika kända åkare och köra med upcoming stars istället. roligare att kolla på och det är oftast de som köttar mest för att få bli kända. allt det med en skön och rolig redigering som sticker ut ifrån de andra företagen. några som lyckats bra med de flesta punkterna tycker jag är rage films med filmen enjoy. sjukt jävla bra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Filmtips
Tillbaka
Topp