Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Final Cut Pro X vs Adobe Premiere Pro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linkan_110" data-source="post: 1060035" data-attributes="member: 33252"><p>vad jag vet så var väl final cut pro väldigt bra förr, kommer väl inte nya uppdateringar vad jag vet ?! </p><p></p><p>premiere pro finns ju bara som abbonemang nu då, vet inte riktigt vad de kostar då jag sitter fortf på cs6. </p><p>men då får du samtidigt alla uppdateringar och även resten av adobe familjer såsom, after effects,photoshop, illusrtator osv så beror väl på, om du sitter mycket och inte vill ha massa strul gå för CC så får du allt med alla uppdateringar och alla program. </p><p></p><p>är det bara en liten edit ibland som mest är klippning och lite slomo så sitt du kvar i final cut </p><p></p><p>Alt. kolla in Lightworks</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linkan_110, post: 1060035, member: 33252"] vad jag vet så var väl final cut pro väldigt bra förr, kommer väl inte nya uppdateringar vad jag vet ?! premiere pro finns ju bara som abbonemang nu då, vet inte riktigt vad de kostar då jag sitter fortf på cs6. men då får du samtidigt alla uppdateringar och även resten av adobe familjer såsom, after effects,photoshop, illusrtator osv så beror väl på, om du sitter mycket och inte vill ha massa strul gå för CC så får du allt med alla uppdateringar och alla program. är det bara en liten edit ibland som mest är klippning och lite slomo så sitt du kvar i final cut Alt. kolla in Lightworks [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Final Cut Pro X vs Adobe Premiere Pro?
Tillbaka
Topp