Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Finnair och Japan Airlines med skidutrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="belouga" data-source="post: 1079476" data-attributes="member: 152107"><p>När jag flög finnair och Japan air var det allt annat än smidigt. </p><p></p><p>Att betala för skidorna med finnair var inga problem men sen skulle jag slanta upp ytterligare 900:- för Japan air som var tvunget att göras manuellt och personen i kassan visste inte riktigt hur den gula lappen skulle fyllas i. Det tog ett bra tag för gruppen om 4 pers. Sen var det vissa problem med att få fram min bräda i Japan vid byte till inrikes. </p><p></p><p>Mitt tips är var ute i god tid och stressa inte om problem uppstår, allt löser sig även om det tar tid. </p><p></p><p>Vad gäller packningen så hade jag ett proppat multifodral medans polarna hade skidor och pjäxor i olika väskor och det var ingen issue.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="belouga, post: 1079476, member: 152107"] När jag flög finnair och Japan air var det allt annat än smidigt. Att betala för skidorna med finnair var inga problem men sen skulle jag slanta upp ytterligare 900:- för Japan air som var tvunget att göras manuellt och personen i kassan visste inte riktigt hur den gula lappen skulle fyllas i. Det tog ett bra tag för gruppen om 4 pers. Sen var det vissa problem med att få fram min bräda i Japan vid byte till inrikes. Mitt tips är var ute i god tid och stressa inte om problem uppstår, allt löser sig även om det tar tid. Vad gäller packningen så hade jag ett proppat multifodral medans polarna hade skidor och pjäxor i olika väskor och det var ingen issue. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Finnair och Japan Airlines med skidutrustning
Tillbaka
Topp