Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Finnes: boende i St.Anton!..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="forsgren_emma" data-source="post: 32962" data-attributes="member: 14062"><p>Hejsan alla glada!!</p><p></p><p>Ja och min kära kompis stina har fått tag i en lägenhet i centrala St.Anton, med plats för 5 personer.</p><p>Vi bodde i denna lägenhet hela förra säsongen, så vi kan garantera att den är helt okej!</p><p></p><p>Inflyttningsdatumet är 11:e januari och hyran är snorhög!</p><p>20.000 riksdaler per person till och med sista april!</p><p></p><p>Hur detta ska gå ihop vet vi personligen inte ännu, men saker och ting löööser sej alltid på nåt finurligt vis..</p><p></p><p>Prostitution i Innsbruck har vi hört är ett bra alternativ..?!</p><p></p><p>Nämen de fixar sej!</p><p></p><p>Alla är välkomna att höra av sej, men verkar typ personkemin funka bra så ligger du självklart fint till!</p><p></p><p>Äru sugen så skriv ett mejl till mej;</p><p></p><p>forsgren_emma@hotmail.com</p><p></p><p></p><p>go jul för faan era tomtenissar!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="forsgren_emma, post: 32962, member: 14062"] Hejsan alla glada!! Ja och min kära kompis stina har fått tag i en lägenhet i centrala St.Anton, med plats för 5 personer. Vi bodde i denna lägenhet hela förra säsongen, så vi kan garantera att den är helt okej! Inflyttningsdatumet är 11:e januari och hyran är snorhög! 20.000 riksdaler per person till och med sista april! Hur detta ska gå ihop vet vi personligen inte ännu, men saker och ting löööser sej alltid på nåt finurligt vis.. Prostitution i Innsbruck har vi hört är ett bra alternativ..?! Nämen de fixar sej! Alla är välkomna att höra av sej, men verkar typ personkemin funka bra så ligger du självklart fint till! Äru sugen så skriv ett mejl till mej; forsgren_emma@hotmail.com go jul för faan era tomtenissar!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Finnes: boende i St.Anton!..
Tillbaka
Topp