Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Finnes:Boende i Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FABLE" data-source="post: 126306" data-attributes="member: 37355"><p>hej,</p><p>jag är en söt tjej på 19 år och jag hade tänkt att åka ner till verbier. HAr dock inget ställe att bo på...? jag kommer från uddevalla och huslig av mig. </p><p>det jag gör på frittiden är att leka med djur. JAG ÄLSKAR DJUR. å sedan förstås att festa, thihi! Eftersom jag bor i Uddevalla kan jag inte åka skidor så det är därför jag hade tänkt att sesonga, för att lära mig alså, och om du e duktig kan du ju alltid få lära mig *ler*!</p><p></p><p>hej svejs</p><p></p><p>/ Uddevalla lina</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FABLE, post: 126306, member: 37355"] hej, jag är en söt tjej på 19 år och jag hade tänkt att åka ner till verbier. HAr dock inget ställe att bo på...? jag kommer från uddevalla och huslig av mig. det jag gör på frittiden är att leka med djur. JAG ÄLSKAR DJUR. å sedan förstås att festa, thihi! Eftersom jag bor i Uddevalla kan jag inte åka skidor så det är därför jag hade tänkt att sesonga, för att lära mig alså, och om du e duktig kan du ju alltid få lära mig *ler*! hej svejs / Uddevalla lina [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Finnes:Boende i Verbier
Tillbaka
Topp