Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
finnes sängplats i whistler fr.o.m 1 mars!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="annaekbladh" data-source="post: 511525" data-attributes="member: 43728"><p>Hej!!! Har en lägenhet mitt i village i whistler, helt nyrenoverad med världens bästa läge (vilket gör att du slipper köpa busspass o taxi kostnader). 2 sovrum, 2 badrum o världens längsta balkong, lr på 20 m o med sol fram till 14 på dagen. ( ski in/ski out när d ha snöat) Tyvärr ska min kusin åka hem 1 mars så därför behöver vi en ersättare. Hyran är på 975 dollar mars/april o sen 675...maila eller skriv här om någon är intresserad!!!</p><p></p><p>/ Anna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annaekbladh, post: 511525, member: 43728"] Hej!!! Har en lägenhet mitt i village i whistler, helt nyrenoverad med världens bästa läge (vilket gör att du slipper köpa busspass o taxi kostnader). 2 sovrum, 2 badrum o världens längsta balkong, lr på 20 m o med sol fram till 14 på dagen. ( ski in/ski out när d ha snöat) Tyvärr ska min kusin åka hem 1 mars så därför behöver vi en ersättare. Hyran är på 975 dollar mars/april o sen 675...maila eller skriv här om någon är intresserad!!! / Anna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
finnes sängplats i whistler fr.o.m 1 mars!
Tillbaka
Topp