1mj Ny medlem 2005-03-05 Finns baren kvar #1 hej När jag var åkte i Chamonix i början av 90-talet fanns det en bar som hette Drivers med röda sammets tapeter. Finns den kvar??
hej När jag var åkte i Chamonix i början av 90-talet fanns det en bar som hette Drivers med röda sammets tapeter. Finns den kvar??
M mikkemike Ny medlem 2005-03-06 Finns baren kvar #2 Om jag inte minns fel brann den ner 99. tyvärr...
1mj Ny medlem 2005-03-06 Finns baren kvar #3 Det var ju trist ett riktigt bra vattenhål. Få turister och huvuddelen lolkal befolkning.