Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Finns där gym i St Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NixNivis" data-source="post: 87107" data-attributes="member: 43699"><p>Ge dom vad dom tal, Mr Skoglund. Hade Isberg (som nog har en del tid att sla ihjäl eftersom han aker ner i början av november, se annat inlägg fran Isberg om Stanton) fragat efter nan sjysst bar sa hade HARS och co. gladeligen tippsat fingrarna av sig. Men som Mr Skoglund sa riktigt papekar sa är det väl bara bra om man gar pa gym. Styrketräning har sa mycket mer med skidakning att göra än ett gäng barrundor.</p><p>OCH man orkar inte aka varje dag...</p><p>Förresten sa är det väl sjysst med pengar. Hade jag tillräckligt skulle jag stänga av en ort en hel vinter bara för att ha pudret för mig själv...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NixNivis, post: 87107, member: 43699"] Ge dom vad dom tal, Mr Skoglund. Hade Isberg (som nog har en del tid att sla ihjäl eftersom han aker ner i början av november, se annat inlägg fran Isberg om Stanton) fragat efter nan sjysst bar sa hade HARS och co. gladeligen tippsat fingrarna av sig. Men som Mr Skoglund sa riktigt papekar sa är det väl bara bra om man gar pa gym. Styrketräning har sa mycket mer med skidakning att göra än ett gäng barrundor. OCH man orkar inte aka varje dag... Förresten sa är det väl sjysst med pengar. Hade jag tillräckligt skulle jag stänga av en ort en hel vinter bara för att ha pudret för mig själv... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Finns där gym i St Anton?
Tillbaka
Topp