Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Finns denna alport?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christozzz" data-source="post: 1280380" data-attributes="member: 178167"><p>Om tåg är det transportmedel ni tänkt så kan det ju vara värt att kolla in Snälltågets rutt. Då slipper ni byten. De åker genom Zell am See och Kitzbühl och vidare med slutstation Innsbruck. </p><p></p><p>Åkte till Zell am See med dem förra året. Magisk åkning på hög höjd i närliggande Kaprun, lättillgänglig och säker offpist i massor när vi var där. Men själva Zell blev jag inte såld på, (verken byn eller systemet). Ligger ju dessutom relativt lågt. </p><p></p><p>Men om Österrike är ett alternativ så finns de ju flera orter nära Innsbruck som ligger högt. Jag kan iaf rekommendera Snälltåget ner, det var supersmidigt. Lycka till, låter kul!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christozzz, post: 1280380, member: 178167"] Om tåg är det transportmedel ni tänkt så kan det ju vara värt att kolla in Snälltågets rutt. Då slipper ni byten. De åker genom Zell am See och Kitzbühl och vidare med slutstation Innsbruck. Åkte till Zell am See med dem förra året. Magisk åkning på hög höjd i närliggande Kaprun, lättillgänglig och säker offpist i massor när vi var där. Men själva Zell blev jag inte såld på, (verken byn eller systemet). Ligger ju dessutom relativt lågt. Men om Österrike är ett alternativ så finns de ju flera orter nära Innsbruck som ligger högt. Jag kan iaf rekommendera Snälltåget ner, det var supersmidigt. Lycka till, låter kul! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Finns denna alport?
Tillbaka
Topp