Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Finns det bra twintip carvingskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AlvinB" data-source="post: 1194965" data-attributes="member: 170169"><p>Tänkte börja kolla på lite skidor nu till vintern.</p><p>Jag vill ha en skida som är ganska lekfull och som jag kan ta i parken och göra lite bakåtvolter och skruvar med, men ändå kunna göra korta tekniska svängar i pisten med.</p><p>Helst en skida med twintip, kort svängradie och en midja mellan 75-90cm.</p><p>Jag har kollat på t.ex. Nordica enforcer 88 men den var inte så lekfull/förlåtande. Kollade också Blizzard Rustler 9 men den var tydligen heller inte så bra. Checkade sedan Nordica Soul Rider 87 med den var inte så bra carving skida.</p><p></p><p>Finns det ens en skida som man kan ta i parken, men också göra korta tekniska svängar med?</p><p>Skriv gärna en skida som ni tycker att passar mina behov.</p><p></p><p>Tack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AlvinB, post: 1194965, member: 170169"] Tänkte börja kolla på lite skidor nu till vintern. Jag vill ha en skida som är ganska lekfull och som jag kan ta i parken och göra lite bakåtvolter och skruvar med, men ändå kunna göra korta tekniska svängar i pisten med. Helst en skida med twintip, kort svängradie och en midja mellan 75-90cm. Jag har kollat på t.ex. Nordica enforcer 88 men den var inte så lekfull/förlåtande. Kollade också Blizzard Rustler 9 men den var tydligen heller inte så bra. Checkade sedan Nordica Soul Rider 87 med den var inte så bra carving skida. Finns det ens en skida som man kan ta i parken, men också göra korta tekniska svängar med? Skriv gärna en skida som ni tycker att passar mina behov. Tack [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Finns det bra twintip carvingskidor?
Tillbaka
Topp