Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Finns det inga riktiga friåkare i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 147380" data-attributes="member: 45951"><p>" Förmodligen har alla riktiga storbergsåkare tröttnat och dragit till Can, USA eller nått ställe i alperna som har snö." - mac-O</p><p></p><p>ööööh vaddå? så riktiga storbergsåkare skulle varit i Åre från början? När blev Åre ett stort berg? Kan det vara så att Åre lider lite av Stockholms-fenomenet? :D</p><p></p><p></p><p>Centralbyrakraten:</p><p></p><p>Självklart finns det inga skidåkare på freeride, själv har jag endast spelat "skiifree" till min 486:a..faan vad jag saknar den..suck det var bättre förr....jag gillar speciellt tiden innan internet, speciellt med att gå till posten att betala räkningar..faan då kom man ju i alla fall ut och träffade lite fölk!</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Själv gav jag upp vintern i november och drog till simhallen istället. Faan alltså ett par kalla i ångbastun går inte av för hackor. (akta er för Jarmo med nyllet bara, han tycker inte om att man intar lite manlig dryck just där) Förövrigt kan jag berätta att jag satte min första "Switch 1080 pung-grab" i den stora rutschebanan i veckan som gått. För er som är extra nyfikna kan jag också tala om att man kan vänta exakt 12.3 sekunder om man ska hinna ikapp badbyxorna innan man landar i bassängen. (självklart har jag ett par billabong)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 147380, member: 45951"] " Förmodligen har alla riktiga storbergsåkare tröttnat och dragit till Can, USA eller nått ställe i alperna som har snö." - mac-O ööööh vaddå? så riktiga storbergsåkare skulle varit i Åre från början? När blev Åre ett stort berg? Kan det vara så att Åre lider lite av Stockholms-fenomenet? :D Centralbyrakraten: Självklart finns det inga skidåkare på freeride, själv har jag endast spelat "skiifree" till min 486:a..faan vad jag saknar den..suck det var bättre förr....jag gillar speciellt tiden innan internet, speciellt med att gå till posten att betala räkningar..faan då kom man ju i alla fall ut och träffade lite fölk! Själv gav jag upp vintern i november och drog till simhallen istället. Faan alltså ett par kalla i ångbastun går inte av för hackor. (akta er för Jarmo med nyllet bara, han tycker inte om att man intar lite manlig dryck just där) Förövrigt kan jag berätta att jag satte min första "Switch 1080 pung-grab" i den stora rutschebanan i veckan som gått. För er som är extra nyfikna kan jag också tala om att man kan vänta exakt 12.3 sekunder om man ska hinna ikapp badbyxorna innan man landar i bassängen. (självklart har jag ett par billabong) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Finns det inga riktiga friåkare i Åre?
Tillbaka
Topp