Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Finns det inga riktiga friåkare i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Howdi" data-source="post: 147382"><p>det är sant centralenbyrån,</p><p>Jag har precis börjat åka skidor och tycker de e kul med framförallt, röda backar! *L* svarta utförsbackar ska ja pröva när jag känner att backarna är mogen för mina kunskaper..</p><p>Men! ja anser mig ändå vara en av dom bättre skidåkarna i Åre fjällen - då jag fixar det mesta av trix i en härligt pistad utförsbacke - en grej som e kul är blanda annat att snurra runt och åka baklänges - ett trick som du borde testa en dag.</p><p></p><p>lycka till med skidåkningen, men framförallt dina glada dagar som afterskibum.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Howdi, post: 147382"] det är sant centralenbyrån, Jag har precis börjat åka skidor och tycker de e kul med framförallt, röda backar! *L* svarta utförsbackar ska ja pröva när jag känner att backarna är mogen för mina kunskaper.. Men! ja anser mig ändå vara en av dom bättre skidåkarna i Åre fjällen - då jag fixar det mesta av trix i en härligt pistad utförsbacke - en grej som e kul är blanda annat att snurra runt och åka baklänges - ett trick som du borde testa en dag. lycka till med skidåkningen, men framförallt dina glada dagar som afterskibum. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Finns det inga riktiga friåkare i Åre?
Tillbaka
Topp