Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Finns det inga riktiga friåkare i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Howdi" data-source="post: 147393"><p>Det finns inga bevis idagsläget att det finns dyrkare av puder i Åre - men gärna ett Stort gäng av afterskibummare i 20-årsåldern.</p><p>Jag känner till dock ett litet men intensivt gäng som mer än gärna lägger ett par svängar här o där.</p><p>kanske på ställen som ikke är så lätt att finna eller nåt, va vet jag - är numera en avdankad skidåkare med 2 st. dagar i backen men ca. 20 st. i elljusspåret *L*</p><p>the dator med massor av jobb tar all extra tid som man hadde för några år sen.</p><p>Men! håller på att förverkliga en liten dröm i dagsläget. kolla www.kanisactioncenter.se se också på www.freeridehub.se under "bikespot" Älvsbyn.</p><p>Ett annat skönt projekt vi har är www.evilproduction.com </p><p>Så Kanske en dag........ finns det tid att resa till ett soligt och snörikt land i fjärran *L*</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Howdi, post: 147393"] Det finns inga bevis idagsläget att det finns dyrkare av puder i Åre - men gärna ett Stort gäng av afterskibummare i 20-årsåldern. Jag känner till dock ett litet men intensivt gäng som mer än gärna lägger ett par svängar här o där. kanske på ställen som ikke är så lätt att finna eller nåt, va vet jag - är numera en avdankad skidåkare med 2 st. dagar i backen men ca. 20 st. i elljusspåret *L* the dator med massor av jobb tar all extra tid som man hadde för några år sen. Men! håller på att förverkliga en liten dröm i dagsläget. kolla www.kanisactioncenter.se se också på www.freeridehub.se under "bikespot" Älvsbyn. Ett annat skönt projekt vi har är www.evilproduction.com Så Kanske en dag........ finns det tid att resa till ett soligt och snörikt land i fjärran *L* [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Finns det inga riktiga friåkare i Åre?
Tillbaka
Topp