Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Finns det lösa XXL-bromsar till FKS/Pivot?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 822469" data-attributes="member: 53337"><p>har en polare som har samma problem, han testade att böjja ut sina bromsar och som följd sprack hela bakdelen.. går förmodligen inte reparera och reservdelar var otroligt svåra att hitta... ganska ovärt försök med andra ord!</p><p></p><p>Han sa också något om att de inte gick att byta bromsar på dem bindningen, och det låter ju sjukt konstigt för de borde gå att byta, ologiskt om de inte funkar... Detta är alltså vad jag hört av honom men inget jag vet 100%, han hade pratat med någon på gesundabergets sportshop när de försökte bocka hanns skistoppers.</p><p></p><p>hoppas de löser sig för dig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 822469, member: 53337"] har en polare som har samma problem, han testade att böjja ut sina bromsar och som följd sprack hela bakdelen.. går förmodligen inte reparera och reservdelar var otroligt svåra att hitta... ganska ovärt försök med andra ord! Han sa också något om att de inte gick att byta bromsar på dem bindningen, och det låter ju sjukt konstigt för de borde gå att byta, ologiskt om de inte funkar... Detta är alltså vad jag hört av honom men inget jag vet 100%, han hade pratat med någon på gesundabergets sportshop när de försökte bocka hanns skistoppers. hoppas de löser sig för dig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Finns det lösa XXL-bromsar till FKS/Pivot?
Tillbaka
Topp