Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Finns det lösa XXL-bromsar till FKS/Pivot?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 822538" data-attributes="member: 46762"><p>kebacken: tack, men av alla anställda hos Kaiser så tror jag faktiskt att jag är den som är bäst på att böja... Smug-alert, jag vet! </p><p></p><p>För att förtydliga, det är alltså inte huruvida jag löser problemet, utan <strong>hur jag får tag på breda originalbromsar</strong>! Plocka isär, böja och plocka ihop kan jag utan problem (fick t.o.m. förklara det för personalen på Garaget...), men just nu har jag inget optimalt skruvstäd.</p><p></p><p>snej, tack för länken! Tror jag har läst den tråden tidigare ngn gång... Men om man är lite källkritisk så ger den väl inte så mycket. Senaste aktivitet i juli liksom...</p><p></p><p>Hasse, nu börjar det likna något! Kände på mig att du om ngn kunde bringa ljus i mörkret!</p><p></p><p>Vattendroppe, näe jag har inte varit där än. Mange och gänget är ju mycket skönare och det är ju de som man ska supporta (och det brukar jag), men jag var sugen på att se Garagets skidsortiment... När jag monterade mina FKS155 där (jag monterade dem faktiskt själv i verkstaden!) så snackade vi om hur de brukar göra med de gamla turntablebromsarna... Har för mig att de ger iväg de till ngn snubbe som tar några hundra för att böja till dem! Så även om de kanske har svar på frågan är jag tveksam!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 822538, member: 46762"] kebacken: tack, men av alla anställda hos Kaiser så tror jag faktiskt att jag är den som är bäst på att böja... Smug-alert, jag vet! För att förtydliga, det är alltså inte huruvida jag löser problemet, utan [b]hur jag får tag på breda originalbromsar[/b]! Plocka isär, böja och plocka ihop kan jag utan problem (fick t.o.m. förklara det för personalen på Garaget...), men just nu har jag inget optimalt skruvstäd. snej, tack för länken! Tror jag har läst den tråden tidigare ngn gång... Men om man är lite källkritisk så ger den väl inte så mycket. Senaste aktivitet i juli liksom... Hasse, nu börjar det likna något! Kände på mig att du om ngn kunde bringa ljus i mörkret! Vattendroppe, näe jag har inte varit där än. Mange och gänget är ju mycket skönare och det är ju de som man ska supporta (och det brukar jag), men jag var sugen på att se Garagets skidsortiment... När jag monterade mina FKS155 där (jag monterade dem faktiskt själv i verkstaden!) så snackade vi om hur de brukar göra med de gamla turntablebromsarna... Har för mig att de ger iväg de till ngn snubbe som tar några hundra för att böja till dem! Så även om de kanske har svar på frågan är jag tveksam! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Finns det lösa XXL-bromsar till FKS/Pivot?
Tillbaka
Topp