Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Finns det någon framtid för hårdvaruförsäljning i Sverige?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Viapea" data-source="post: 982608" data-attributes="member: 136412"><p>I o med internet har vi konsumenter uppmärksammat att handlare och framför allt grossistleden under alla år har blåst oss på en jäkla massa pengar, nu är vi medvetna och ställer inte upp på att bli lurade längre. Vad händer då? Jo dem som driver butiker börjar lipa och gnäller på att konsumenterna blåser dem genom att klämma i deras butiker men sen handla på nätet. </p><p>Vad är det eg som har hänt?</p><p>Jo nu är det handlarna som blir blåsta av grossisten, dags att dom också säger ifrån..</p><p>Väck med varumärkes agenturer!</p><p>Kan jag beställa en vara hos en Svensk internethandlare till samma pris som hos en Tysk så väljer jag den Svenska alla dagar i veckan, där har ni er nya marknad.</p><p>Som nån skrev, showroom butiker med beställningsvaror.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Viapea, post: 982608, member: 136412"] I o med internet har vi konsumenter uppmärksammat att handlare och framför allt grossistleden under alla år har blåst oss på en jäkla massa pengar, nu är vi medvetna och ställer inte upp på att bli lurade längre. Vad händer då? Jo dem som driver butiker börjar lipa och gnäller på att konsumenterna blåser dem genom att klämma i deras butiker men sen handla på nätet. Vad är det eg som har hänt? Jo nu är det handlarna som blir blåsta av grossisten, dags att dom också säger ifrån.. Väck med varumärkes agenturer! Kan jag beställa en vara hos en Svensk internethandlare till samma pris som hos en Tysk så väljer jag den Svenska alla dagar i veckan, där har ni er nya marknad. Som nån skrev, showroom butiker med beställningsvaror. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Finns det någon framtid för hårdvaruförsäljning i Sverige?
Tillbaka
Topp