Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Finns det någon jag kan få åka med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Livian" data-source="post: 118059" data-attributes="member: 46281"><p>Finns det måhända någon vänligt sinnad själ som är på väg ner över över kontinenten i början av juli som skulle kunna tänkas ha den goda smaken att plocka med sig en sommarskibummare med slutdestination Engelberg? Jag lever och verkar just nu i Göteborg men skulle när det drar ihop sig till avresa även kunna ta mig söderut till lämplig mötesplats. </p><p>Om så skulle vara fallet så är det bara att kladda lite i gästboken på min freeridesida så hör jag av mig så fort jag ser det.</p><p>Glöm inte att en delad bil är en hälften så dyr bil.</p><p></p><p>/Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Livian, post: 118059, member: 46281"] Finns det måhända någon vänligt sinnad själ som är på väg ner över över kontinenten i början av juli som skulle kunna tänkas ha den goda smaken att plocka med sig en sommarskibummare med slutdestination Engelberg? Jag lever och verkar just nu i Göteborg men skulle när det drar ihop sig till avresa även kunna ta mig söderut till lämplig mötesplats. Om så skulle vara fallet så är det bara att kladda lite i gästboken på min freeridesida så hör jag av mig så fort jag ser det. Glöm inte att en delad bil är en hälften så dyr bil. /Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Finns det någon jag kan få åka med?
Tillbaka
Topp