Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Finns det någon som helst fördel med skidor utan rocker?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 1004992"><p>fördelen, som jag ser det, med att köra utan rocker är att man får en mer </p><p>sund respekt och medmänsklig värme på ex. en skid-resort. men det är</p><p>ju ur ett socialt perspektiv. i sammanhanget antar jag att det är ur ett mer </p><p>åk-mässigt perspektiv det dillas om. frågar du mig så finns det alltså en mängd</p><p>fördelar med en skida utan rocker. men då är det ju oxå oklart om jag över huvud </p><p>taget ens har kört på ett par skidor med rocker. </p><p></p><p>fördelen utan rocker kan ju även vara att ifall någon av det motsatta könet,</p><p>ex. en tjej, sitter inne på en del bas-fakta gällande utförsåkning, så kan denne,</p><p>utifrån ens egen åk-förmåga givetvis, finna en extra stor passion/attraktion då hon</p><p>upptäcker vad man har under pjäxorna. alltså att man då upplevs som typ av skön snubbe.</p><p>alltså, även själ-starka tjejer känner till det ytligas ovärde vid en god natts sömn</p><p>i jordnära armars lag. sug på den karamellen, så skall jag gå ut i den strömsundska </p><p>natten å knäcka en bira. det är ju trots allt fredag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 1004992"] fördelen, som jag ser det, med att köra utan rocker är att man får en mer sund respekt och medmänsklig värme på ex. en skid-resort. men det är ju ur ett socialt perspektiv. i sammanhanget antar jag att det är ur ett mer åk-mässigt perspektiv det dillas om. frågar du mig så finns det alltså en mängd fördelar med en skida utan rocker. men då är det ju oxå oklart om jag över huvud taget ens har kört på ett par skidor med rocker. fördelen utan rocker kan ju även vara att ifall någon av det motsatta könet, ex. en tjej, sitter inne på en del bas-fakta gällande utförsåkning, så kan denne, utifrån ens egen åk-förmåga givetvis, finna en extra stor passion/attraktion då hon upptäcker vad man har under pjäxorna. alltså att man då upplevs som typ av skön snubbe. alltså, även själ-starka tjejer känner till det ytligas ovärde vid en god natts sömn i jordnära armars lag. sug på den karamellen, så skall jag gå ut i den strömsundska natten å knäcka en bira. det är ju trots allt fredag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Finns det någon som helst fördel med skidor utan rocker?
Tillbaka
Topp