Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Finns det någon som helst fördel med skidor utan rocker?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 1005006" data-attributes="member: 46762"><p>jag klev ju in när du nämnde "skär genom lössnö"... Att du vill åka stenhård offpist på 197 Katana och att du väljer en 197 fullrockad skida för att åka smala korridorer, det är upp till dig. Rockerskida på hårt underlag är så utbenat i tråden och jag klev in när det blev någorlunda annorlunda riktning, dvs. när du hävdade att en spannad skida var bättre i puder. Jag har inte diskuterat något annat än det. </p><p>Sen om din värld bara består av 2,5m bred korridor, isfallsåkning och stakning i puder, jag då är det svårt att mötas i diskussionen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 1005006, member: 46762"] jag klev ju in när du nämnde "skär genom lössnö"... Att du vill åka stenhård offpist på 197 Katana och att du väljer en 197 fullrockad skida för att åka smala korridorer, det är upp till dig. Rockerskida på hårt underlag är så utbenat i tråden och jag klev in när det blev någorlunda annorlunda riktning, dvs. när du hävdade att en spannad skida var bättre i puder. Jag har inte diskuterat något annat än det. Sen om din värld bara består av 2,5m bred korridor, isfallsåkning och stakning i puder, jag då är det svårt att mötas i diskussionen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Finns det någon som helst fördel med skidor utan rocker?
Tillbaka
Topp