Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Finns det någon som helst fördel med skidor utan rocker?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 980701" data-attributes="member: 79407"><p>ett par bra servade hendryx t.ex. purple haze eller liknande med rocker är ju ändå att anse som ett par allround/offpist/pist everyday och de är ju ganska så goa i pisten ändå, de ger utmaning nog åt mig iallafall.</p><p></p><p>sedan har jag testat riktiga wc-gs skidor och jo visst är det mycket mer utmaning där, då får man ju verkligen ligga och trycka på en annan nivå - men det är inte den nivån jag vill ligga på. Det blir lite för mycket nosebleed på ett par spettiga monsterkraftfulla gs-wc lagg. att de i dagsläget har typ 30+m radie (rätta mig om jag har fel) gör ju inte dem roligare heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 980701, member: 79407"] ett par bra servade hendryx t.ex. purple haze eller liknande med rocker är ju ändå att anse som ett par allround/offpist/pist everyday och de är ju ganska så goa i pisten ändå, de ger utmaning nog åt mig iallafall. sedan har jag testat riktiga wc-gs skidor och jo visst är det mycket mer utmaning där, då får man ju verkligen ligga och trycka på en annan nivå - men det är inte den nivån jag vill ligga på. Det blir lite för mycket nosebleed på ett par spettiga monsterkraftfulla gs-wc lagg. att de i dagsläget har typ 30+m radie (rätta mig om jag har fel) gör ju inte dem roligare heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Finns det någon som helst fördel med skidor utan rocker?
Tillbaka
Topp