Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Finns det något alternativ till Blizzard Zero G 95 ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bultfeber" data-source="post: 1325815" data-attributes="member: 44672"><p>Jag har alltid lyft fram och rekommenderat den skidan skidan som ett tryggt val som en skapligt lätt och mångsidig topptursskida.</p><p>Jag tycker att den hanterar det mesta bra. Men givetvis så är den en kompromiss som alla andra skidor är.</p><p>Nu skall jag introducera ännu en ny åkare till denna fantastiska värld som toppturer ger tillgång till. </p><p>Åkaren en kvinna, van åkare i och kring pist med många skiddagar varje år. 170cm 62kg</p><p>Tänkt pjäxa till dessa skidor är utprovade men inte köpta än är Salomon S/LAB MTN Summit eller </p><p></p><p>Så frågan är.</p><p>Vad mer finns det att titta på och överväga innan köp av ny skida.</p><p>Skidgarderoben kommer att utökas men någon tyngre kompis på kring 105mm med tynger bindning typ Shift eller liknande och i så fall även om det vill sig väl även en skida för lössnö på 115-120mm </p><p>Dessa två skidor kommer drivas med med kraftigare pjäxor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bultfeber, post: 1325815, member: 44672"] Jag har alltid lyft fram och rekommenderat den skidan skidan som ett tryggt val som en skapligt lätt och mångsidig topptursskida. Jag tycker att den hanterar det mesta bra. Men givetvis så är den en kompromiss som alla andra skidor är. Nu skall jag introducera ännu en ny åkare till denna fantastiska värld som toppturer ger tillgång till. Åkaren en kvinna, van åkare i och kring pist med många skiddagar varje år. 170cm 62kg Tänkt pjäxa till dessa skidor är utprovade men inte köpta än är Salomon S/LAB MTN Summit eller Så frågan är. Vad mer finns det att titta på och överväga innan köp av ny skida. Skidgarderoben kommer att utökas men någon tyngre kompis på kring 105mm med tynger bindning typ Shift eller liknande och i så fall även om det vill sig väl även en skida för lössnö på 115-120mm Dessa två skidor kommer drivas med med kraftigare pjäxor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Finns det något alternativ till Blizzard Zero G 95 ?
Tillbaka
Topp