Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Finns det några snygga hjälmar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6616" data-attributes="member: 10565"><p>Hmm... snygga hjälmar brukar det vara ganska ont om. Men Scotts hjälm som du pratar om finns även i år. Jag visste inte om att den fanns förra året. Fast jag har sett den i år i alla fall. Jag vet inte om det är samma hjälm vi pratar om. Men en Scott Chrome färgad har jag sett i alla fall. De finns i alla fall att köpa på Vemdalskalet/Björnrikes skidshop men jag kan nästan slå vad om att du hittar hjälmarna på de flesta som har lite bredare utförsåkningssortiment. Fast de hjälmarna är ju inte de billigaste om man säger så. 1799 pix är ju inte alltid så billigt. Fast om man är tät och vill betala mycket för lacken på den så kan man göra det. </p><p></p><p>Sen är ju hjälmens huvudsak att den ska skydda... fast jag håller med om att den inte ska se ut som stryk : ).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6616, member: 10565"] Hmm... snygga hjälmar brukar det vara ganska ont om. Men Scotts hjälm som du pratar om finns även i år. Jag visste inte om att den fanns förra året. Fast jag har sett den i år i alla fall. Jag vet inte om det är samma hjälm vi pratar om. Men en Scott Chrome färgad har jag sett i alla fall. De finns i alla fall att köpa på Vemdalskalet/Björnrikes skidshop men jag kan nästan slå vad om att du hittar hjälmarna på de flesta som har lite bredare utförsåkningssortiment. Fast de hjälmarna är ju inte de billigaste om man säger så. 1799 pix är ju inte alltid så billigt. Fast om man är tät och vill betala mycket för lacken på den så kan man göra det. Sen är ju hjälmens huvudsak att den ska skydda... fast jag håller med om att den inte ska se ut som stryk : ). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Finns det några snygga hjälmar?
Tillbaka
Topp