Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
finns det nan i chamonix???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 95254" data-attributes="member: 29566"><p>Krille: Det är ju inget öppet här så chambre är ju där man hänger, och queen vic efter att chambre stängt för att suga i sig de där 3 4 sista ölen som man verkligen behöver kl 2 på natten. Och sen givetvis spåras det friskt på Arbate på lördagarna. Som Garage, fast annorlunda (och dyrare som faaan). Börjar ju komma ner lite mer folk nu så nu börjar det hända saker. Var ju gaaanska tomt när vi kom ner 15 november.</p><p></p><p>SOOL: Snöläget är väl sådär. Igår kväll började det snöa och det snöade till förmiddagen idag. Vet ej hur mycket det kommit men det var väldigt välkommet då det inte var en flinga snö innan dess. Och ja, det är helt tomt här nere, men som sagt det börjar dyka upp lite svenska bilar på parkeringarna runt Sud.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 95254, member: 29566"] Krille: Det är ju inget öppet här så chambre är ju där man hänger, och queen vic efter att chambre stängt för att suga i sig de där 3 4 sista ölen som man verkligen behöver kl 2 på natten. Och sen givetvis spåras det friskt på Arbate på lördagarna. Som Garage, fast annorlunda (och dyrare som faaan). Börjar ju komma ner lite mer folk nu så nu börjar det hända saker. Var ju gaaanska tomt när vi kom ner 15 november. SOOL: Snöläget är väl sådär. Igår kväll började det snöa och det snöade till förmiddagen idag. Vet ej hur mycket det kommit men det var väldigt välkommet då det inte var en flinga snö innan dess. Och ja, det är helt tomt här nere, men som sagt det börjar dyka upp lite svenska bilar på parkeringarna runt Sud. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
finns det nan i chamonix???
Tillbaka
Topp