Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
finns det nåt fetare!!!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Slasktratten" data-source="post: 32787" data-attributes="member: 15436"><p>Den blir grymt rolig om man skippar ena skidan och flyttar den anndra rakt under rumpan. Med hjälp av en svets och en begad moppe dämpare är det fixat i ett kick. Går ruskigt fort, </p><p>Funderar även på att byta ut bakskidan mot en carv skida. Då borde man kunna åka på skär!</p><p>Har även en orginal skönhet som jag övade bakotvolt på halva påsken men kom bara halva varvet, Vågade inte ta tillräckligt mycket fart.</p><p>Men i år är det nya friska tag med ny ratt (efter en hård landning på framskidan).</p><p>Funderar även på att flytta upp en klass för min känns lite liten när man är god för 197cm+, men det känns dock lite fusk så tiden får utvisa vad det blir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Slasktratten, post: 32787, member: 15436"] Den blir grymt rolig om man skippar ena skidan och flyttar den anndra rakt under rumpan. Med hjälp av en svets och en begad moppe dämpare är det fixat i ett kick. Går ruskigt fort, Funderar även på att byta ut bakskidan mot en carv skida. Då borde man kunna åka på skär! Har även en orginal skönhet som jag övade bakotvolt på halva påsken men kom bara halva varvet, Vågade inte ta tillräckligt mycket fart. Men i år är det nya friska tag med ny ratt (efter en hård landning på framskidan). Funderar även på att flytta upp en klass för min känns lite liten när man är god för 197cm+, men det känns dock lite fusk så tiden får utvisa vad det blir. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
finns det nåt fetare!!!!!
Tillbaka
Topp