Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Finns detta i Andermatt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 180457" data-attributes="member: 29149"><p>Enligt mig, angående Fernie:</p><p>För att vara liten ort så är det rätt tung konkurrens om pudret. För samma promenad får man ofta bättre åkning i tex Whistler.</p><p>Parken är dock helt ok men saknade pipe sist jag kikade, dessutom finns goda möjligheter till backcountry-hopp.</p><p>Terrängen är lite enformig med en hel del lagom brant skogsåkning men inte så mycket annat. Jag saknade fina linjer som man hittar på andra håll i Ca, dessutom saknas högalpin terräng, förutom några olika head walls, om man inte vill hika ganska långt.</p><p>Bra party, hyfsat billigt boende o mat.</p><p>Glöm inte att bestämma om du vill ha midweek pass (ofta myycket billigare än fullt kort) då kan man få rabatt de helger man vill åka och slipper betala för att köa när man ändå är bakis...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 180457, member: 29149"] Enligt mig, angående Fernie: För att vara liten ort så är det rätt tung konkurrens om pudret. För samma promenad får man ofta bättre åkning i tex Whistler. Parken är dock helt ok men saknade pipe sist jag kikade, dessutom finns goda möjligheter till backcountry-hopp. Terrängen är lite enformig med en hel del lagom brant skogsåkning men inte så mycket annat. Jag saknade fina linjer som man hittar på andra håll i Ca, dessutom saknas högalpin terräng, förutom några olika head walls, om man inte vill hika ganska långt. Bra party, hyfsat billigt boende o mat. Glöm inte att bestämma om du vill ha midweek pass (ofta myycket billigare än fullt kort) då kan man få rabatt de helger man vill åka och slipper betala för att köa när man ändå är bakis... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Finns detta i Andermatt?
Tillbaka
Topp