Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
finnse de nå Lule peepz som e sugna på bågara
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VanillaSky" data-source="post: 452473" data-attributes="member: 76872"><p>yes like I skrev tidigare här uppe, ja jag har skrivit fel i rubriken, de står bågara... men ni förstår väl iaf nu... inte som ja har mvg i svenska heller hehe and Im sorry om ja e otydligt... </p><p></p><p>Nope ja har inte hoppat högsta i groppen för alla har ju allitd prata om att de går men man måste veta exakt var man ska hoppa, såg att de var taggat me graffitti nu idag där de är typ högst, vet någon om de är där man kan hoppa...? annars själva höjden där de är högst i groppen är ju inte så märkvärdig...</p><p>Var faktiskt för 2t sen i groppen idag och körde lite sideflips å gainers å shit men bara från dom 2 vanliga platserna, ja ni som varit i groppen vet vilka 2 platser ja pratar om... var inte särskilt kallt tyckte jag...</p><p></p><p>Som sagt, ja vill gärna ha med mig någon, pusha ni vet... kanske lika å ta de nästa år, ville mest kolla me den här tråden om de fanns nått intresse... vi får se, lite fint väder imorgon så vet man aldrig va som händer, tänkte då dra å köra nån backflip imorgon iaf från bron... </p><p>hade varit jävla kul å dra ihop lite roligt folk så... PiiZ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VanillaSky, post: 452473, member: 76872"] yes like I skrev tidigare här uppe, ja jag har skrivit fel i rubriken, de står bågara... men ni förstår väl iaf nu... inte som ja har mvg i svenska heller hehe and Im sorry om ja e otydligt... Nope ja har inte hoppat högsta i groppen för alla har ju allitd prata om att de går men man måste veta exakt var man ska hoppa, såg att de var taggat me graffitti nu idag där de är typ högst, vet någon om de är där man kan hoppa...? annars själva höjden där de är högst i groppen är ju inte så märkvärdig... Var faktiskt för 2t sen i groppen idag och körde lite sideflips å gainers å shit men bara från dom 2 vanliga platserna, ja ni som varit i groppen vet vilka 2 platser ja pratar om... var inte särskilt kallt tyckte jag... Som sagt, ja vill gärna ha med mig någon, pusha ni vet... kanske lika å ta de nästa år, ville mest kolla me den här tråden om de fanns nått intresse... vi får se, lite fint väder imorgon så vet man aldrig va som händer, tänkte då dra å köra nån backflip imorgon iaf från bron... hade varit jävla kul å dra ihop lite roligt folk så... PiiZ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
finnse de nå Lule peepz som e sugna på bågara
Tillbaka
Topp