Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
finnse de nå Lule peepz som e sugna på bågara
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VanillaSky" data-source="post: 452559" data-attributes="member: 76872"><p>ja orkar inte sitta å be om ursäkt halva dagen för att ja är dålig på svenska uppenbarligen, ledsen om ni inte förstår... </p><p></p><p>så här enkelt var frågan, kontrollera om de fanns någon som var sugen på att klättra upp på bergnäsbrons bågar i Luleå och hoppa därifrån med mig, roligare om man är fler och kan pusha/peppa... </p><p></p><p>Finns de annars nå roligt folk i luleå som gillar och flippa/göra volter från broar, groppen, pontusbadet som kanske skulle vilja umgås med mig, ja får alltid fara å göra allt sånt här själv för mina vänner är inte så mkt för det lr rättare sagt dom är inget för det... </p><p>Nää de är de ja tänker oxå om groppen, lika att hålla sig från där de är högst när man ändå kan hoppa från bergnäsbron...</p><p></p><p>Vad mer är de ni inte förstår? ja förstår inte ens själv, går de inte att läsa mellan raderna lixsom tycker jag...</p><p>vet faktistk själv inte om ja vågar för de är högt, känns så mkt högre när man är på bågarna tycker jag... Ja vet inte om ja behöver skriva det men ja är ingen rookie, ja har hoppat en hel del så...</p><p></p><p>Men fråga gärna om de är nått någon undrar över=) </p><p></p><p>nåväl sov gott allihop... piiz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VanillaSky, post: 452559, member: 76872"] ja orkar inte sitta å be om ursäkt halva dagen för att ja är dålig på svenska uppenbarligen, ledsen om ni inte förstår... så här enkelt var frågan, kontrollera om de fanns någon som var sugen på att klättra upp på bergnäsbrons bågar i Luleå och hoppa därifrån med mig, roligare om man är fler och kan pusha/peppa... Finns de annars nå roligt folk i luleå som gillar och flippa/göra volter från broar, groppen, pontusbadet som kanske skulle vilja umgås med mig, ja får alltid fara å göra allt sånt här själv för mina vänner är inte så mkt för det lr rättare sagt dom är inget för det... Nää de är de ja tänker oxå om groppen, lika att hålla sig från där de är högst när man ändå kan hoppa från bergnäsbron... Vad mer är de ni inte förstår? ja förstår inte ens själv, går de inte att läsa mellan raderna lixsom tycker jag... vet faktistk själv inte om ja vågar för de är högt, känns så mkt högre när man är på bågarna tycker jag... Ja vet inte om ja behöver skriva det men ja är ingen rookie, ja har hoppat en hel del så... Men fråga gärna om de är nått någon undrar över=) nåväl sov gott allihop... piiz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
finnse de nå Lule peepz som e sugna på bågara
Tillbaka
Topp