Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Firar-sällskap nu fredag-söndag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Happy-JPL" data-source="post: 1086936" data-attributes="member: 151759"><p>Betecknar mej som god åkare även om kroppen vid 47 års ålder inte är som förr, och som tycker det är kul att åka såväl i som off pist. Har tyvärr blivit alldeles för lite offpist under åren då andra åtagande har prioriterats framför sådana möjligheter.</p><p></p><p>Min önskade födelsedagspresent i veckan var att jag kunde ta en kort avstickare själv för att åka lite skidor, vilket familjen har beviljat i ett oroväckande tydligt JA vid familjerådet. (När katten är borta?).</p><p></p><p>Så, finns det någon/några som kan tänka sej att bjuda på lite sällskap? Och även om jag har varit flertal ggr i Åre så har jag aldrig åkt nämnvärt offpist, så om någon är sugen på det och kan området så vore det en bonus. (Jag släpar med mej lavinrygga o övrig utrustning i vilket fall som helst. Och oftast åker jag ändå på mina side-seth även i pisten, så de åker också med.)</p><p></p><p>Kommer troligen bo på MårtenLiens.</p><p></p><p>Någon? Några?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Happy-JPL, post: 1086936, member: 151759"] Betecknar mej som god åkare även om kroppen vid 47 års ålder inte är som förr, och som tycker det är kul att åka såväl i som off pist. Har tyvärr blivit alldeles för lite offpist under åren då andra åtagande har prioriterats framför sådana möjligheter. Min önskade födelsedagspresent i veckan var att jag kunde ta en kort avstickare själv för att åka lite skidor, vilket familjen har beviljat i ett oroväckande tydligt JA vid familjerådet. (När katten är borta?). Så, finns det någon/några som kan tänka sej att bjuda på lite sällskap? Och även om jag har varit flertal ggr i Åre så har jag aldrig åkt nämnvärt offpist, så om någon är sugen på det och kan området så vore det en bonus. (Jag släpar med mej lavinrygga o övrig utrustning i vilket fall som helst. Och oftast åker jag ändå på mina side-seth även i pisten, så de åker också med.) Kommer troligen bo på MårtenLiens. Någon? Några? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Firar-sällskap nu fredag-söndag?
Tillbaka
Topp