Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
First Drop Outerwear 10/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jakbob" data-source="post: 848665" data-attributes="member: 34883"><p>z0ish: Det är lite det som gör mig osäker. För korta ärmar vill man ju undvika men alla andra mått blir väldigt stora. Å andra sidan kör jag alltid med ryggsäck åtspänd på två ställen över magen = drar ju åt lite på alla mått. Men jag blir ändå lite osäker då xl på vissa mått känns väldigt stort. Även om du o jag inte riktigt är i samma mått hade det varit skoj att se kort, lägg gärna upp!</p><p></p><p>kSelbekk: Tänkte i så fall vänta in nästa leverans o få sakerna skickade i februari som det står enligt sidan. Just nu ser det ut att vara dåligt med storlekar. </p><p>Det lutar åt XL som det är nu, men det är just det att på vissa mått känns det överdrivet, men jag har nog inget val..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jakbob, post: 848665, member: 34883"] z0ish: Det är lite det som gör mig osäker. För korta ärmar vill man ju undvika men alla andra mått blir väldigt stora. Å andra sidan kör jag alltid med ryggsäck åtspänd på två ställen över magen = drar ju åt lite på alla mått. Men jag blir ändå lite osäker då xl på vissa mått känns väldigt stort. Även om du o jag inte riktigt är i samma mått hade det varit skoj att se kort, lägg gärna upp! kSelbekk: Tänkte i så fall vänta in nästa leverans o få sakerna skickade i februari som det står enligt sidan. Just nu ser det ut att vara dåligt med storlekar. Det lutar åt XL som det är nu, men det är just det att på vissa mått känns det överdrivet, men jag har nog inget val.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
First Drop Outerwear 10/11
Tillbaka
Topp