Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
FIS La Molina Slopestyle
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 850822" data-attributes="member: 80557"><p>fett bra! =D</p><p></p><p>fast jag kollar pa nätet och den sändningstekniska kvaliteten e lite kass, fragan är bara om det är min ISP eller om det är eurosports server som e sunkig. Plus att playern kraschar och drar med sig hela datorn i träsket, helt random med 1-15 minuters mellanrum, även där svart att veta om det är win7, AMD processorn, pluginen, browsern - ända som är relativt säkert är att den delen det inte är eurosports fel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 850822, member: 80557"] fett bra! =D fast jag kollar pa nätet och den sändningstekniska kvaliteten e lite kass, fragan är bara om det är min ISP eller om det är eurosports server som e sunkig. Plus att playern kraschar och drar med sig hela datorn i träsket, helt random med 1-15 minuters mellanrum, även där svart att veta om det är win7, AMD processorn, pluginen, browsern - ända som är relativt säkert är att den delen det inte är eurosports fel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
FIS La Molina Slopestyle
Tillbaka
Topp