Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
FIS La Molina Slopestyle
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 851062" data-attributes="member: 80557"><p>hmmm....</p><p></p><p>här en liten diskussion om judging... videon kommer inte vinna nagot journalistpris :D</p><p><a href="http://www.ttrworldtour.com/blog/catching-up-with-the-young-guns-seb-seppe-mark-and-eric/" target="_blank">http://www.ttrworldtour.com/blog/catching-up-with-the-young-guns-seb-seppe-mark-and-eric/</a></p><p></p><p>man skulle kanske kunna göra sa att allt som inte är fresh eller cleant värderas inte..dvs försök eller daligt genomfört räknas inte... det skulle kanske motivera folk till att halla igen och hellre sätta en clean 7-9-10-12 än ful/sketchy dubbel..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 851062, member: 80557"] hmmm.... här en liten diskussion om judging... videon kommer inte vinna nagot journalistpris :D [URL]http://www.ttrworldtour.com/blog/catching-up-with-the-young-guns-seb-seppe-mark-and-eric/[/URL] man skulle kanske kunna göra sa att allt som inte är fresh eller cleant värderas inte..dvs försök eller daligt genomfört räknas inte... det skulle kanske motivera folk till att halla igen och hellre sätta en clean 7-9-10-12 än ful/sketchy dubbel.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
FIS La Molina Slopestyle
Tillbaka
Topp