Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
FIS-tävling i Stöten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BajenMatte" data-source="post: 14756" data-attributes="member: 15321"><p>FIS eller inte men jag oroar mig mest för en Cavagnaud-deja vù. När jag kommer flygande utför ett krön står där någon halvtankad Nogler-wannabe och sen blir det bara kaffeved av allt...</p><p>Och sen är allt mittåt bara för att backen är avlyst för den här tävlingens skull. Nej dom har en otäck förmåga att dyka upp på alla möjliga oönskade ställen trots sina granna overaller (har någon sett till Klammers kollektion på länge). Belägrar berg och tar plats. Kanske bättre ändå att hålla sig till Fernet. Är det OK att smuggla i stavarna för att få till lite retro-känsla, eller skulle mina arbetspolare undra? </p><p>Jag ställer dig mot väggen JCM. Är din dementi att lita på eller måste jag ägna helgen åt Fernet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BajenMatte, post: 14756, member: 15321"] FIS eller inte men jag oroar mig mest för en Cavagnaud-deja vù. När jag kommer flygande utför ett krön står där någon halvtankad Nogler-wannabe och sen blir det bara kaffeved av allt... Och sen är allt mittåt bara för att backen är avlyst för den här tävlingens skull. Nej dom har en otäck förmåga att dyka upp på alla möjliga oönskade ställen trots sina granna overaller (har någon sett till Klammers kollektion på länge). Belägrar berg och tar plats. Kanske bättre ändå att hålla sig till Fernet. Är det OK att smuggla i stavarna för att få till lite retro-känsla, eller skulle mina arbetspolare undra? Jag ställer dig mot väggen JCM. Är din dementi att lita på eller måste jag ägna helgen åt Fernet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
FIS-tävling i Stöten?
Tillbaka
Topp