Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
FIS-tävling i Stöten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BajenMatte" data-source="post: 14758" data-attributes="member: 15321"><p>Nu tror jag du slår in lite öppna dörrar Rydén. Jag har vid tidigare inlägg hissat alpinåkare i allmänhet och är full av beundran och avundsjuka. Nu var det ju kanske inte det som var problemet utan att jag tänkte ängna helgen åt min eget intresse (åka fort) snarare än att stå och imponeras av andras artisteri och yvas över hur fantastiska dom är. Sen tycker jag att du skall flukta lite i en ordbok. Jag tror mig veta att med ordet obskyr menas ung. "i dunkel höljt" vilket just var det rätta ordet för denna tävling (om den nu finns). Att annonsera en FIS-tävling på SNORRAPPORTEN verkar liksom inte implementerat av någon av de allra smartaste PR-byråerna. </p><p>Så mycket bättre då att Freeride gjort tävlingen (om den nu finns) lite mer känd!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BajenMatte, post: 14758, member: 15321"] Nu tror jag du slår in lite öppna dörrar Rydén. Jag har vid tidigare inlägg hissat alpinåkare i allmänhet och är full av beundran och avundsjuka. Nu var det ju kanske inte det som var problemet utan att jag tänkte ängna helgen åt min eget intresse (åka fort) snarare än att stå och imponeras av andras artisteri och yvas över hur fantastiska dom är. Sen tycker jag att du skall flukta lite i en ordbok. Jag tror mig veta att med ordet obskyr menas ung. "i dunkel höljt" vilket just var det rätta ordet för denna tävling (om den nu finns). Att annonsera en FIS-tävling på SNORRAPPORTEN verkar liksom inte implementerat av någon av de allra smartaste PR-byråerna. Så mycket bättre då att Freeride gjort tävlingen (om den nu finns) lite mer känd! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
FIS-tävling i Stöten?
Tillbaka
Topp