Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fischer 330 ice
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 29190"><p>Det kan mycket väl finnas en 330, det finns ofta massor av modeller i alpländerna som inte finns i sverige lr i broschyrer, på hemsidor o dyl. Om den hette 330 borde den rimligtvis vara baserad på 300ice från förra året kanske med nån platta (booster?) lr likn. S300 ice är helt ny för året och finns även med platta och kallas då S350ice om jag inte minns fel. </p><p></p><p>Jag har inte åkt 300ice men Åka skidor testade den förra året och gav den bra betyg men det är skida för medelgoda åkare, vilket kanske inte är vad du är ute efter. Dessutom vad är bra pris? En 300ice med binding borde hamna runt 3000 kr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 29190"] Det kan mycket väl finnas en 330, det finns ofta massor av modeller i alpländerna som inte finns i sverige lr i broschyrer, på hemsidor o dyl. Om den hette 330 borde den rimligtvis vara baserad på 300ice från förra året kanske med nån platta (booster?) lr likn. S300 ice är helt ny för året och finns även med platta och kallas då S350ice om jag inte minns fel. Jag har inte åkt 300ice men Åka skidor testade den förra året och gav den bra betyg men det är skida för medelgoda åkare, vilket kanske inte är vad du är ute efter. Dessutom vad är bra pris? En 300ice med binding borde hamna runt 3000 kr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fischer 330 ice
Tillbaka
Topp