Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fischer Offpist (Fischer Mount St Elias?)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 841820" data-attributes="member: 54815"><p>Jag testade 98:an för nåt år sen. Det var då de hade en "båt-tip". Riktigt dåliga tyckte jag då. Minns inte vilken längd jag testade, men ganska långa var de i alla fall. Nu har jag utvecklas ordentligt sen dess, och skidan lär vara annorlunda den också, så idag vet jag inte hur det ser ut. Dock tycker jag Fischer är ett renodlat racingmärke som tydligen inte har så mycket på friåkningsscenen att göra. </p><p></p><p>Parkskidorna de gör ska tydligen vara helt okej, enligt folk jag snackat med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 841820, member: 54815"] Jag testade 98:an för nåt år sen. Det var då de hade en "båt-tip". Riktigt dåliga tyckte jag då. Minns inte vilken längd jag testade, men ganska långa var de i alla fall. Nu har jag utvecklas ordentligt sen dess, och skidan lär vara annorlunda den också, så idag vet jag inte hur det ser ut. Dock tycker jag Fischer är ett renodlat racingmärke som tydligen inte har så mycket på friåkningsscenen att göra. Parkskidorna de gör ska tydligen vara helt okej, enligt folk jag snackat med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fischer Offpist (Fischer Mount St Elias?)
Tillbaka
Topp