Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fischer Offpist (Fischer Mount St Elias?)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 841859" data-attributes="member: 101593"><p>Testade Watea 114 (186cm) i Tandådalen , den kändes väldigt kort även om den var traditionellt monterad. Rockern fram var påtaglig, hela skidan var mjuk. Den var rätt intetsägande, dvs den gjorde sitt jobb men utan engagemang, inte särskilt stabil, men egentligen inte fladdrig heller. Kändes som att den borde gå fint för nån som bara vill cruisa lite pudersvängar utan att att trycka på eller som väger för mycket. Typ tysk börsmäklarheliskiinggubbe på lodge i Kanada...</p><p></p><p>Edit: skrev <em>rätt</em> fyra gånger i samma text...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 841859, member: 101593"] Testade Watea 114 (186cm) i Tandådalen , den kändes väldigt kort även om den var traditionellt monterad. Rockern fram var påtaglig, hela skidan var mjuk. Den var rätt intetsägande, dvs den gjorde sitt jobb men utan engagemang, inte särskilt stabil, men egentligen inte fladdrig heller. Kändes som att den borde gå fint för nån som bara vill cruisa lite pudersvängar utan att att trycka på eller som väger för mycket. Typ tysk börsmäklarheliskiinggubbe på lodge i Kanada... Edit: skrev [i]rätt[/i] fyra gånger i samma text... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fischer Offpist (Fischer Mount St Elias?)
Tillbaka
Topp