Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fischer Ranger 92 Ti?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Herrmelinryd" data-source="post: 1259874" data-attributes="member: 181838"><p>Jag har letat allmountainskida som går bra i all sorts pist och som också är trevliga om det skulle bjuda på offpist nån gång ibland.</p><p></p><p>Nu såg jag en lokal butik som rear ut Fischer Ranger 92 Ti med Tyrolia Attack 11, och blev sugen.</p><p></p><p>Nån som kört på dessa? Vill både kunna köra fullt blås och slöåka med barnen. Har ett par gamla Fischer Wordcup RC som jag tycker gräver ner sig för mycket så fort det blir mjukt.</p><p></p><p>Är bindningen i klenaste laget? Väger strax över 70 kg men har tävlat och skidlärat, även om det var över ett decennium sedan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Herrmelinryd, post: 1259874, member: 181838"] Jag har letat allmountainskida som går bra i all sorts pist och som också är trevliga om det skulle bjuda på offpist nån gång ibland. Nu såg jag en lokal butik som rear ut Fischer Ranger 92 Ti med Tyrolia Attack 11, och blev sugen. Nån som kört på dessa? Vill både kunna köra fullt blås och slöåka med barnen. Har ett par gamla Fischer Wordcup RC som jag tycker gräver ner sig för mycket så fort det blir mjukt. Är bindningen i klenaste laget? Väger strax över 70 kg men har tävlat och skidlärat, även om det var över ett decennium sedan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fischer Ranger 92 Ti?
Tillbaka
Topp