Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Fischer RC One 82 GT - vilken längd eller alternativ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1249374" data-attributes="member: 145112"><p>Allt beror på hur du tänkt åka, vill du åka runt med barnen, i kanske inte alperna utan i normala svenska backar, så skulle jag nog gå ner i längd till 173, du kommer få en mycket roligare skida då, och skidan kommer klara din vikt, det kan jag lova utan att ha kört på skidan. </p><p>Sen när det kommer till vikten på bindningen, så är inte 6,5 allt för dumt, du har stora fötter, vilket gör att du har mycket hävstång när det kommer till att vrida ut pjäxan ut bindningen. </p><p></p><p>Jobbar för ett annat märke, men har såpass koll på Fischer att jag vet att det är ett bra köp, framförallt riktigt prisvärt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1249374, member: 145112"] Allt beror på hur du tänkt åka, vill du åka runt med barnen, i kanske inte alperna utan i normala svenska backar, så skulle jag nog gå ner i längd till 173, du kommer få en mycket roligare skida då, och skidan kommer klara din vikt, det kan jag lova utan att ha kört på skidan. Sen när det kommer till vikten på bindningen, så är inte 6,5 allt för dumt, du har stora fötter, vilket gör att du har mycket hävstång när det kommer till att vrida ut pjäxan ut bindningen. Jobbar för ett annat märke, men har såpass koll på Fischer att jag vet att det är ett bra köp, framförallt riktigt prisvärt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Fischer RC One 82 GT - vilken längd eller alternativ?
Tillbaka
Topp