Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fischer RC4 Worldcup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gooftrooper" data-source="post: 148415" data-attributes="member: 32908"><p>Jag har nu åkt på två av Fischers skidor (ovanstående och Sceneo nånting) och är helnöjd. Men jag funderar över en sak, om man jämför med de skidor mina polare har haft så var mina betydligt bredare i spetsen. Alla hade givietvis Carvingskidor men mina var alltså bredare än alla andras. Frågorna följer:</p><p></p><p>1. Vad beror det på att Fischer har valt att göra sina skidor så breda?</p><p>2. Vad gör det för åkningen?</p><p>3. Finns det något gemensamt namn för sådana här skidor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gooftrooper, post: 148415, member: 32908"] Jag har nu åkt på två av Fischers skidor (ovanstående och Sceneo nånting) och är helnöjd. Men jag funderar över en sak, om man jämför med de skidor mina polare har haft så var mina betydligt bredare i spetsen. Alla hade givietvis Carvingskidor men mina var alltså bredare än alla andras. Frågorna följer: 1. Vad beror det på att Fischer har valt att göra sina skidor så breda? 2. Vad gör det för åkningen? 3. Finns det något gemensamt namn för sådana här skidor? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fischer RC4 Worldcup
Tillbaka
Topp