Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Fischer Soma Vacuum 130 v.s. Fischer Soma Vacuum RC4 130
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ante74" data-source="post: 995867" data-attributes="member: 97143"><p>Har inte exakt denna pjäxa, däremot fischer vacuum ranger 120 som är mer freerideorienterad. Passformen är den bästa jag någonsin haft eftersom skalet formas och man har även garanti - blir man inte nöjd formar dom om pjäxorna igen. (Funderar just nu om jag ska orka bry mig om att fixa till att det klämmer liiitegrann på ena lilltån). Flexet tycker jag är ganska mjukt dvs flex 120 i mitt fall känns lite mjukare än flexet på mina gamla pjäxor av annat märke är dock inget jag stör mig på och din racepjäxa med 130 i flex lär ju vara styvare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ante74, post: 995867, member: 97143"] Har inte exakt denna pjäxa, däremot fischer vacuum ranger 120 som är mer freerideorienterad. Passformen är den bästa jag någonsin haft eftersom skalet formas och man har även garanti - blir man inte nöjd formar dom om pjäxorna igen. (Funderar just nu om jag ska orka bry mig om att fixa till att det klämmer liiitegrann på ena lilltån). Flexet tycker jag är ganska mjukt dvs flex 120 i mitt fall känns lite mjukare än flexet på mina gamla pjäxor av annat märke är dock inget jag stör mig på och din racepjäxa med 130 i flex lär ju vara styvare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Fischer Soma Vacuum 130 v.s. Fischer Soma Vacuum RC4 130
Tillbaka
Topp