Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fischer watea 94?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CarlBeijer" data-source="post: 381419" data-attributes="member: 69375"><p>Hmm... 10 kg tyngre, det ska inte vara något problem. Beror lite på om du vill ha en styv eller mju skida över huvud taget. Watean är ju som sagt mjukare än mantran. Samtidigt är faktorer som hur fort du åker och var du är van med för styvhet tidigre avgörande faktorer för om du ska välja mantran eller watean. Men ur mina ögon borde de inte vara ett problem med 10 extra kilo (om jag have vägt 10 kilo till så hade jag fortfarande köpt mina skidor). </p><p></p><p>Vad gäller belaget på framsidan av skidan så skulle jag säga att det kommer bli repor som på vilken skid som helst. Jag tror inte att det kommer bli mer eller mindre än nån annan skida. De e ju ett lite annorlunda "belag" om man säger så, lite strävare eller lite mattare. Men samtidigt kommer det ju inte lossna någon färg, som jag hört av en kompis, att det gjort på andra modeller såsom gotaman.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CarlBeijer, post: 381419, member: 69375"] Hmm... 10 kg tyngre, det ska inte vara något problem. Beror lite på om du vill ha en styv eller mju skida över huvud taget. Watean är ju som sagt mjukare än mantran. Samtidigt är faktorer som hur fort du åker och var du är van med för styvhet tidigre avgörande faktorer för om du ska välja mantran eller watean. Men ur mina ögon borde de inte vara ett problem med 10 extra kilo (om jag have vägt 10 kilo till så hade jag fortfarande köpt mina skidor). Vad gäller belaget på framsidan av skidan så skulle jag säga att det kommer bli repor som på vilken skid som helst. Jag tror inte att det kommer bli mer eller mindre än nån annan skida. De e ju ett lite annorlunda "belag" om man säger så, lite strävare eller lite mattare. Men samtidigt kommer det ju inte lossna någon färg, som jag hört av en kompis, att det gjort på andra modeller såsom gotaman. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fischer watea 94?
Tillbaka
Topp