Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fischer X10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Giro" data-source="post: 307574" data-attributes="member: 38569"><p>Hej!</p><p></p><p>Har kollat runt i forumet men kan inte riktigt hitta någon bra tråd för just Fischer x10.</p><p></p><p>Jag skulle vilja veta om ni rekommenderar denna för en kille som åker:</p><p></p><p>mest park</p><p>är en ganska hyffsad åkare vanligtvis med men jag gillar mest park</p><p></p><p>väger: 80kg</p><p>Längd: 190cm</p><p></p><p>Vad var det ny tyckte var bra resp. inte bra!</p><p></p><p>Eller hade ni rekommenderat x14?</p><p></p><p>Eller har ni någon annan bindning som är bra?</p><p></p><p>tack för alla svar!</p><p></p><p>Tv4 får ej svara på denna tråd:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Giro, post: 307574, member: 38569"] Hej! Har kollat runt i forumet men kan inte riktigt hitta någon bra tråd för just Fischer x10. Jag skulle vilja veta om ni rekommenderar denna för en kille som åker: mest park är en ganska hyffsad åkare vanligtvis med men jag gillar mest park väger: 80kg Längd: 190cm Vad var det ny tyckte var bra resp. inte bra! Eller hade ni rekommenderat x14? Eller har ni någon annan bindning som är bra? tack för alla svar! Tv4 får ej svara på denna tråd:D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fischer X10
Tillbaka
Topp