Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fisher RC4 Race Carve?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4327" data-attributes="member: 10565"><p>Har testat modellen med acceleratorplatta i lunds och gästrappet i Åre. Det var stenhårt, och mitt intryck av skidan var att det är ett par riktiga pistlok. Gick att jämföra med mina gamla Ross 9x 98/99 med deflexplatta. Åker man fort och på skär uteslutande i pisten så är det ett mycket bra val. Skulle dock inte ge mig utanför så långt. Isåfall finns bättre skidval. Men det finns ju även en racecarve utan platta och den kan ju bete sig helt annorlunda. Men jag kan inte tänka mig att dom skulle vara förstahandsvalet offpist även utan platta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4327, member: 10565"] Har testat modellen med acceleratorplatta i lunds och gästrappet i Åre. Det var stenhårt, och mitt intryck av skidan var att det är ett par riktiga pistlok. Gick att jämföra med mina gamla Ross 9x 98/99 med deflexplatta. Åker man fort och på skär uteslutande i pisten så är det ett mycket bra val. Skulle dock inte ge mig utanför så långt. Isåfall finns bättre skidval. Men det finns ju även en racecarve utan platta och den kan ju bete sig helt annorlunda. Men jag kan inte tänka mig att dom skulle vara förstahandsvalet offpist även utan platta [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fisher RC4 Race Carve?
Tillbaka
Topp