Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fishtail - To be or not to be
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 408867" data-attributes="member: 28198"><p>Kan inte säja att jag vet för jag har aldrig provat en sådan skida! Men jag har åkt lite skidor och kan nog gissa ganska bra hur en sådan skida kommer bete sig. Och jag gissar att i pist kommer den vara väldigt knepig om man inte bygger en twintip där fishtailen inte vidrör snön. Kan inte se nån fördel i puder heller. Kommer att bli konstig balans om men inte bakmonterar ordentligt för att skapa balans. Men nån fördel kan jag inte se.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 408867, member: 28198"] Kan inte säja att jag vet för jag har aldrig provat en sådan skida! Men jag har åkt lite skidor och kan nog gissa ganska bra hur en sådan skida kommer bete sig. Och jag gissar att i pist kommer den vara väldigt knepig om man inte bygger en twintip där fishtailen inte vidrör snön. Kan inte se nån fördel i puder heller. Kommer att bli konstig balans om men inte bakmonterar ordentligt för att skapa balans. Men nån fördel kan jag inte se. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fishtail - To be or not to be
Tillbaka
Topp