Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fishtail - To be or not to be
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 409304" data-attributes="member: 47005"><p>Hasse:</p><p></p><p></p><p>Efter olykan hade jag väldigt starka droger i kroppen. Jag kan inte stå för något som jag skulle ha sagt under den tiden. Måste bara fråga dig en sak.</p><p></p><p>Skäms du inte? Tycker du det är smart att försöka hävda dig genom att ta upp en olycka som kostat mig väldigt mycket? Tror du att saker hade varit annorlunda om jag lyssnat på något du sagt? Hade du tagit på dig skulden för att jag brutit nacken om jag hade åkt med en bindning som du rekomenderat? Om någon dör när han eller hon åker på skidor från Sport-Conrad så ska dom skylla sig själva att dom inte lyssnat på dig eller?</p><p></p><p></p><p>Det där var verkligen patetiskt hasse men jag förstår dig. Du ger dig inte förens du fått rätt om du så måste gå till personangrepp och ändra sanningen..</p><p></p><p>Hasse, Jag är inte intresserad av dina åsikter nu och inte i framtiden. Jag tycker du är en sorglig människa och jag tycker synd om dig. Jag tror du skulle må mycket bättre om du försökte vara lite ödmjuk. Ditt sätt att klanka ner på kids som bara är här för att dom gillar skidåkning tycker jag är patetiskt och motbjudande.</p><p></p><p></p><p>Starkt jobbat Hasse!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 409304, member: 47005"] Hasse: Efter olykan hade jag väldigt starka droger i kroppen. Jag kan inte stå för något som jag skulle ha sagt under den tiden. Måste bara fråga dig en sak. Skäms du inte? Tycker du det är smart att försöka hävda dig genom att ta upp en olycka som kostat mig väldigt mycket? Tror du att saker hade varit annorlunda om jag lyssnat på något du sagt? Hade du tagit på dig skulden för att jag brutit nacken om jag hade åkt med en bindning som du rekomenderat? Om någon dör när han eller hon åker på skidor från Sport-Conrad så ska dom skylla sig själva att dom inte lyssnat på dig eller? Det där var verkligen patetiskt hasse men jag förstår dig. Du ger dig inte förens du fått rätt om du så måste gå till personangrepp och ändra sanningen.. Hasse, Jag är inte intresserad av dina åsikter nu och inte i framtiden. Jag tycker du är en sorglig människa och jag tycker synd om dig. Jag tror du skulle må mycket bättre om du försökte vara lite ödmjuk. Ditt sätt att klanka ner på kids som bara är här för att dom gillar skidåkning tycker jag är patetiskt och motbjudande. Starkt jobbat Hasse! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fishtail - To be or not to be
Tillbaka
Topp