Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fishtail - To be or not to be
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 409311"><p>Kära Jeffa4everYEAH</p><p></p><p>Att du säger nåt när du är drogad är inte mitt fel. Och om du inte sen står för det så är det upp till dig. </p><p></p><p>Vad skall jag skämmas för? Smart att hävda mig genom olyckan? Det vi diskuterade då var att VIST är bland det sämsta bindningar som har tillverkas och att de löser ut när de absolut inte skall göra det. Detta var min åsikt och din var att de var grymma för att Mr H hade sagt det och du hade fått tag på de billigt. Och efter olyckan så höll du med om att det var dåliga bindningar.</p><p></p><p>Sen så har sagt till dig att jag hoppas på ett snabbt till frisknande för dig efter olycka. Och INGEN vet hur det hade gått med andra bindningar överhuvudtaget så det är dumt att spekulera i det.</p><p></p><p>Om någon dör på grund av bindningar jag har sålt då är det mitt fel om jag har lurat på de en bindning de inte vill ha.(om det inte är tävlingsbindningar där du måste skriva på ett papper som fråntar säljare allt ansvar) Om någon dör på grund av de köpt skidor från nätet så har jag väl inget med det att göra eller?</p><p></p><p>Vart har jag gått till personangrepp i denna tråden någonstans? Enda personangreppet jag ser är det på mig här ovan. Har mest försökt att få dig att inse att det "fishtail" inte har någon funktion och att det knappt ens existerar på surfbrädor då dessa brädor kalla fish brädor. Skulle vara kul att veta det så att mina kollegor får ge mig en varning om jag har gett mig på ett personangrepp på dig. Och vilken sanning har jag ändrat?</p><p></p><p>Och om du inte är intresserad av mina åsikter så behöver du inte läsa de. Det spelar inte mig någon roll alls. Och jag klankar inte ner på nåt som inte behövs klanka ner på. Jag jobbar mest för att få en bättre forum för oss alla här på freeride. Om jag gör något fel så får jag en tillrättavisning från den som har övergripande ansvaret här. Alltså johan. </p><p></p><p>Ha en bra dag nu och hoppas du är nöjd med detta svaret.</p><p></p><p>//H</p><p></p><p>Ps. nu har du verkligen bränt dina chanser att få prova mina split tails. Ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 409311"] Kära Jeffa4everYEAH Att du säger nåt när du är drogad är inte mitt fel. Och om du inte sen står för det så är det upp till dig. Vad skall jag skämmas för? Smart att hävda mig genom olyckan? Det vi diskuterade då var att VIST är bland det sämsta bindningar som har tillverkas och att de löser ut när de absolut inte skall göra det. Detta var min åsikt och din var att de var grymma för att Mr H hade sagt det och du hade fått tag på de billigt. Och efter olyckan så höll du med om att det var dåliga bindningar. Sen så har sagt till dig att jag hoppas på ett snabbt till frisknande för dig efter olycka. Och INGEN vet hur det hade gått med andra bindningar överhuvudtaget så det är dumt att spekulera i det. Om någon dör på grund av bindningar jag har sålt då är det mitt fel om jag har lurat på de en bindning de inte vill ha.(om det inte är tävlingsbindningar där du måste skriva på ett papper som fråntar säljare allt ansvar) Om någon dör på grund av de köpt skidor från nätet så har jag väl inget med det att göra eller? Vart har jag gått till personangrepp i denna tråden någonstans? Enda personangreppet jag ser är det på mig här ovan. Har mest försökt att få dig att inse att det "fishtail" inte har någon funktion och att det knappt ens existerar på surfbrädor då dessa brädor kalla fish brädor. Skulle vara kul att veta det så att mina kollegor får ge mig en varning om jag har gett mig på ett personangrepp på dig. Och vilken sanning har jag ändrat? Och om du inte är intresserad av mina åsikter så behöver du inte läsa de. Det spelar inte mig någon roll alls. Och jag klankar inte ner på nåt som inte behövs klanka ner på. Jag jobbar mest för att få en bättre forum för oss alla här på freeride. Om jag gör något fel så får jag en tillrättavisning från den som har övergripande ansvaret här. Alltså johan. Ha en bra dag nu och hoppas du är nöjd med detta svaret. //H Ps. nu har du verkligen bränt dina chanser att få prova mina split tails. Ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fishtail - To be or not to be
Tillbaka
Topp