Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fishtail - To be or not to be
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 409709" data-attributes="member: 47005"><p>Åhh.... En till!!!</p><p></p><p>Välkommen!</p><p></p><p>Mitt syfte med tråden var dock mer skillnaden mellan "fishtail" och "twintip" eller "vanlig" bakdel vad man nu vill kalla en sådan.</p><p></p><p>Efter ganska mycket grävandes så är min slutsats att vissa kallar det "fish" och vissa "swallow" och andra säger att det är samma sak. </p><p></p><p></p><p></p><p>Nu har ju även några börjat diskutera det som tråden handlar om (istället för..... Ja...... Orkar inte en vända till med sandlådediskussioner så låter det vara) så det går framåt.</p><p></p><p>Tack till (och inte nödvändigtvis i den ordingen men ändå):</p><p></p><p>MM, Dustbin-Dan, Danne88, rabbit för intressant läsning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 409709, member: 47005"] Åhh.... En till!!! Välkommen! Mitt syfte med tråden var dock mer skillnaden mellan "fishtail" och "twintip" eller "vanlig" bakdel vad man nu vill kalla en sådan. Efter ganska mycket grävandes så är min slutsats att vissa kallar det "fish" och vissa "swallow" och andra säger att det är samma sak. Nu har ju även några börjat diskutera det som tråden handlar om (istället för..... Ja...... Orkar inte en vända till med sandlådediskussioner så låter det vara) så det går framåt. Tack till (och inte nödvändigtvis i den ordingen men ändå): MM, Dustbin-Dan, Danne88, rabbit för intressant läsning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fishtail - To be or not to be
Tillbaka
Topp