Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Fiskvideon - TV
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johannesoos" data-source="post: 541789" data-attributes="member: 61773"><p>Hade faktist ingen aning om att man inte får lägga en plasma ner. Låter rätt sjukt. </p><p>Det är väl Panasonic som slutat göra plasmor? </p><p></p><p>Själv kollar jag ju så lite tv att det inte spelar roll, resten av det jag spanar på är hdupplöst. </p><p>Samsung LED:arna ligger väl på runt 4ms i responsetid, borde funka alldeles utmärkt för att lira spel på. </p><p></p><p>Jag är lite intresserad av vad det där mediacentrat preseterar som ingår i vissa modeller. Vore skönt att slänga ut 2 boxar i ett stöp om man köper ny tv :D</p><p></p><p>Vad tyckte ni om videorna då? Tyckte de var okej iallafall första gången.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johannesoos, post: 541789, member: 61773"] Hade faktist ingen aning om att man inte får lägga en plasma ner. Låter rätt sjukt. Det är väl Panasonic som slutat göra plasmor? Själv kollar jag ju så lite tv att det inte spelar roll, resten av det jag spanar på är hdupplöst. Samsung LED:arna ligger väl på runt 4ms i responsetid, borde funka alldeles utmärkt för att lira spel på. Jag är lite intresserad av vad det där mediacentrat preseterar som ingår i vissa modeller. Vore skönt att slänga ut 2 boxar i ett stöp om man köper ny tv :D Vad tyckte ni om videorna då? Tyckte de var okej iallafall första gången. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Fiskvideon - TV
Tillbaka
Topp